Day 4

11. dubna 2018 v 21:27
Ahojte! Dneska mám v plánu vypsat si tu všechny své cíle a plány, kterých chci dosáhnout:
  • jíst jen, když budu mít hlad
  • cvičit minimálně obden
  • vždy jíst k jídlu nějaký zdroj bílkovin (vejce, jogurt, tvaroh, maso, luštěniny apod.) a co nejvíce zeleniny
  • co nejvíce omezit bílé pečivo a cukry v potravinách
  • nejíst sladkosti a nepít slazené nápoje (jen light)
  • jíst ovoce 2x denně
  • po jídle ještě nechodit do ledničky pro nějakou dobrůtku, pokud budu mít hlad, sníst po minimálně 20 minutách něco zdravého
  • pít hodně vody
  • vykašlat se na to, kolik vážím
  • dát si jednou týdně veganský den
Tak jo. To bylo na úvod vše. Porpřípadně to ještě doplním. :))
Zítra mám v plánu dát si ten veganský den. Bohužel na intru moc jídla nemám. Takže z veganských jídel tu mám půlku okurky. Velmi bohaté jídlo, já vím.
Zítra půjdeme na nějakou školní exkurzi a pak s holkama ještě chceme do kavárny. Pak ještě musíme na dvě hodiny do školy. A pak siz zajdu koupit nějakou zeleninu a prostě zdravé jídlo :D
Můj dnešní jídelníček:
snídaně: bílý jogurt, neslazené mysli
svačina: pár kousků buchty a koláče, káva
oběd: párek v rohlíku + dojedla jsem od kamarádek obědy - kuřecí gyros s nudlemi a zeleninou, hranolky a kuřecí řízek,coca cola zero
svačina: nic
večeře: bílý jogurt, neslazené mysli, tuňák, 1/2 jablka
+ po tréninku ještě jeden jogurt s neslazeným mysli + voda
Pohyb: chůze + pás (necelých 22 000 kroků), cviky na břicho, zadek a nohy
Dneska mě při běhu na páse začaly úplně šíleně bolet kotníky. Myslím, že je to z toho, jak jsem fakt celý den na nohou a furt někde lítám a tak.
Taky jsme dneska skončili ve škole dříve kvůli maturitám. Mimochodem, přeju všem, kdo dělají maturitu, ať ji udělají :D.
Pak jsme teda šly s holkama ven. ejdřív jsme chtěly jít na kebab, ale pak došlo k menš změně plánu a my skončily v jakémsi obchodním centru, kde mi všechno přišlo strašně drahé, tak jsem si dala aspoň za dvacku párek v rohlíku. Udělala jsem dobře, protože ty obědy, co si koupily, holky stejně nemohly, tak je měl aspoň kdo dojíst (jsem hrozná vyžírka, to nepopírám :DD). Pak jsme se šly ještě projít na přehradu a prostě jsme si užily pěkný den :)))
Doufám, že jste se taky měly krásně :D
♥♥♥♥♥
 

Day 3

10. dubna 2018 v 21:56
Teď tu napíšu něco, co neví nikdo kromě mojí mamky. Od srpna minulého roku jsem nedostala MS. Důvod je mi jasný, přehnala jsem to tehdy s dietami a cvičením. Ne, že bych vážila úplně málo. Spíš se mi furt střídaly období přejídání a nejezení. Měla jsem z toho rozházené a unavené tělo.

Od nového roku jsem si dala nový a jasný cíl: aby se mi vrátila MS, ať to stojí, co to stojí. Po přečtení pár článků (a bohužel se to neobešlo ani bez mnoha lékařských vyšetření), jsem pochopila, že pokud nepřiberu a nedám své tělo dohromady, se mi menstruace nevrátí.

Vím, je to otravné. Chodit celý týden s vložkou nebo s tamponem, ale stejně. Když menstruaci ztratíte, je to jasný znak, že něco není v pořádku. Má to spoustu zdravotních následků do budoucna (dochází hlavně k odvápňování kostí). A taky se člověku ztrátí chuť na sex (no jasně, že to mě sralo nejvíc :D).

A tak jsem to vzala do vlastních rukou. Překonala jsem všechny své strachy a začala normálně jíst (spíš žrát) a během krátké doby jsem přibrala 5 kilo. A dnes, 10. 4. 2018, po osmi měsících, se mi konečně vrátila.

Chtěla jsem si dát dneska tu hladovku, ale po té, co jsem zjistila, že jsem to dostala, mi došlo, že mi už tělo funguje, jak má a jednoduše teďka nechci nic riskovat.

Takže...

Jídelníček:
snídaně: nic
svačina: Maretti Bruschette chips rajčatovo bazalkové
oběd: kaiserka se 100g šunky, trochu pepsi light a Crazy wolf sugar free
svačina: proteinová tyčinka, salát, cola light
Večeře: omeleta ze 3 vajec, uzené tofu z Albertu Nature´s promise (já ani kamarádka nesnášíme tofu, ale tohle je jediné, co nám chutná. Pokud taky tofu moc nemusíte, tak dejte ještě šanci tomuto ;)), vanička tvarohu, polovina jablka, ovocný čaj

+ voda

pohyb: přes 22 000 kroků + uklízení
Dneska jsem necvičila, protože mě bolí břicho jak prase a navíc se mi chce celý den mega spát. Btw. Dneska jsem to zvládla bez cigarety.


Mějte se krásně ♥♥♥♥♥

Day 2

9. dubna 2018 v 22:59
Dneska jsem šla po milionech letech do posilky. Běžela jsem 20 minut na páse a pak jsem si ještě dala cviky na břicho a na zadek. S kamarádkou jsme vymyslely novou sestavu cviků ve dvou, u kterých si člověk procvičí celé tělo, ale na druhou stranu je to strašná prdel. Byla jsem z toho cvičení tak nahajpovaná, že jsem ještě 20 minut skákala a běhala po pokoji jak kretén.

Mimochodem, rozhodla jsem se, že budu jíst jen, když budu mít hlad a že se budu snažit jíst co nejvíce bílkovin.

Dneska jsem si koupila poprvé od Semixu takový ten jahodový proteinový drink. A musím říct, že na to, že stál 17 Kč, je fakt dobrý. Naíc jsem včera zjistila, že existuje Ice Coffe light. Na 100 ml to má jen 35 kcal a fakt to docela zasytí a je to dmoc dobré.

Byly jsme s kamarádkou ve městě a snažily se najít jeden obchod se zdravou výživou. No, po hodině hledání jsme ho našly, ale bylo tam napsané, že je teďka dočasně zavřený. Navíc jsme chodily v tom největším vedru. No, umíte si představit, jak jsme byly nasrané?
Ještě jsme byly v Tigeru.a víte co se tam šikovné mě povedlo? Ano, shodit skleněnou skleničku, takže místo, abych se tam půl hodiny kochala miskami na salát či na jogurty, jsme se s kamarádkou co nejrychleji vypařily. Ale až budu mít prachy, chtěla bych si v Tigeru koupit kuchyňskou váhu. Celkem mi to pomáhá nežrat jak prase, protože je rozdíl, když do jídelníčku napíšete 60 g ovesných vloček než jenom ovesné vločky (to může být jakékoliv množství, třeba půl kila nebo tak :D).

Ale musím uznat, že venku je fakt nádherně. Dneska jsem se už šla na chvilku opalovat. Jestli bude takhle super i o víkendu, vezmu první plavky, na které natrefím a budu si celý den číst na sluníčku.

Jídelníček:
Snídaně: Ice Coffe light, musli srdíčka - jablko s chia
Svačina: nápoj z mléka, kakaa a banánu, pár mini kousků piškotového těsta
Oběd: Smoothie z lesního ovoce (fakt mega porce), jakýsi marmeládový šáteček
Svačina: s kamarádkou jsme byly v Aktinu a byla tam ochutnávka proteinových tyčinek. Mňamí... :P
Večeře: Semínková kostka z Lidlu, vajíčko, hummus s rajčaty a bazalkou, zeleninový salát
+ po posilce proteinový drink a bílý jogurt

Pití: asi 2 l Coca Coly light, 0,5 l Monster Zero, voda
Cigarety: 2
Pohyb: chůze a běh na páse (celkem přes 27 000 kroků), chviky na břicho a na zadek

S kamarádkou jsme se bavily, že spolu začneme cvičit, míň žrát, jíst zdravě a tak. Neříkám, že jsem toho dnes nežrala jak prase (toho smoothie byla fakt tuna), ale jsem na sebe hrdá za tu posilku a tak. Bolí mě fakt celé tělo.

Zítra mě napadlo dát si hladovku. Jen tak na odlehčení. Co si o tom myslíte?

Mějte se krásně ♥♥♥♥♥
 


Den 1

8. dubna 2018 v 22:37
Ahojky!
Omlouvám se, že jsem se teďka moc neozývala, ale měla jsem toho hodně do školy (btw vychází mi skoro 4 z bioly :´D). K tomu jsem na intru nabíječku na notebook, takže jsem se k blogu přes víkend bohužel nedostala. :(
Dneska jsem byla s mamkou na nákupech. Mamka si potřebovala koupit boty, a já víceméně taky (protože já si prostě musím kupovat boty pořád :D). Tak jsem si vybrala ve slevě za šest stovek úplně boží černé tenisky. Když tak vám tu pak hodím fotku.

Dneska mi kamarádka navrhla, že bychom spolu mohly začít běhat. Mé běžecké boty už leží půl roku ve skříni a je asi čas je, teď, když začíná jaro, vytáhnout. A zítra si zajdu do posilky (Slibuju!)

Dne
Jídelníček:
Snídaně: Cornflaky s mlékem, ovocný čaj
svačina: kaiserka, crazy wolf sugar free
Oběd: bramborová polévka, těstoviny, krůtí maso na pomerančích, tuna salátu, malý koblih, 1/2 Copa Cabana zmrzliny, kafe
Svačina: Tofík, 6 oplatků, ananasový Pierot, jahody
Večeře: nechtěla jsem nic, ale nakonec jsem si vzala ještě jeden Crazy Wolf energiťák a k tomu Racio FreeStyle Rajče a bazalka + ještě jsme s kamarádkou vychlastaly bezinky s vodkou

Cigarety: 2

Pohyb: Chůze (necelých 30 000 kroků) - nákupy, procházka, cesta na intr a tak... (mimochodem mám takové ty chytré hodinky, takže to je fakt za celý den)

Ty vogo, to je hrozné vidět, kolik jsem toho sežrala :´D. Aspoň ten pohyb není nejhorší, ale nohy mě bolí jak ****.


Tak tohle je úplně boží. Přesně můj styl ♥♥♥♥♥

Start

4. dubna 2018 v 5:21
Ahojte!
Tenhle blog jsem si založila jen tak z dlouhé chvíle, a tak doufám, že mě to za pár dní nepřestane bavit. Nicméně jsem zjistila, že hodně lidí využívá psaní blogu jako zdroj motivace, a tak mám v plánu ho takto využít i já.
Jak jste možná pochopili, kromě využívání blogu jako svého deníku, ho mám v plánu využívat i pro zápis svých jídelníčků, plánů, výzev, pokroků a všeho možného, co se týká (nejen) mých "fitness" pokroků.
Fitness v uvozovkách píšu proto, že nechci být nějaká fitnessačka, která tráví dny ve fitku a má všechno na gram vypočítané. Chci prostě jen zpevnit postavu a najít si nějaký udržitelný způsob stravování. Nechci nic přehánět apod.

Takže to by bylo k úvodu.

Mějte se hezky
♥♥♥♥♥♥♥♥

Kam dál